Sonntag, 8. Januar 2017

DES SCHEEEEENSTE WICHTELPACKET;;;FREU;;FREU


HALLÖLEEEE meine liaben SCHNACKERLEN,,,,
endlich hab i heit gschafft.. das i EICH de scheeeena WEIHACHTSWICHTEL GSCHNEKALEN zeigen kann.....
und i hab des GLÜCK ghabt,,, das i die MIMI selber ghabt hab als WICHTELMAMA...
und i hab soooooo an LUFTSPRUNG gmacht,,,,,freu,,,,freu


mei mit de TILDA STOFFALEN,.. hob i soooooo ah FREID...
bei uns gibts ja kein LADEN de di führen,,,
de kann i sehr guat gebrauchen,,, mach i doch beim TILDA geht auf REISEN mit,,,,

und wieder mal hat de MIMI gaaaanz genau glesen
was i ma gwünscht hab,,,

so ein GSCHIRR mit BLUMAL drauf,,,
ist des nit wunderscheeeeen
GRINS



ALS i des PACKTAL auspacktlt hab war ja mei FAMILIE da,,,,
an WEIHNACHTSABEND
und bei dem PARADEKISSALE hat mei MAMA ganz feuchte AUGEN
bekommen,,,,,sie hat gsagt das i genau auf so einen KISSEN
zur TAUFE gebracht worden bin,,,

ich kann mi no an des KISSEN erinnern aber in den WIRREN der UMZÜGE 
irgendwie verloren ganga sein

umsoooooo MEHR gfrei i mi jetz,,,,DRUCK di schon mal..MIMILEIN


und so alte KNOPFALEN,,,und was zum AUFNÄHEN...freu..freu




und NOTENBLÄTTER,,,,,,sehr guat zum basteln,....hab da scho ah IDEE....


und weil de MIMI weiss das i sooo gern BACKEN tua,,,,, hats ma glei ah BACKBIACHAL einpackt
und de SCHAUFEL habts de gsehn???? WIA liab de is.... so eine wollt i scho lange....



der BÄR war von mir aber de SCHUCHALEN der ...der BÄR anhat,,
war im WICHTEL PACKET drinn....
und de SCHUCHALA waren mein LIEBLINGS GSCHENKAL

DES san ORTSCHINALE OLTE SCHUCHALEN...
ahhhhh i bin verliebt,,,,



und sein FREUND der andere BÄR...hat sich de glei angezogen
und in der REINPFANNDL von da MIMI.. hat er sichs bequem gmacht,
der LAUSA....grins....


aber des war no nit alles....
sooooondern eine hübsche DAME
war ah no dabei

i lieb ja TILDA,,,,,ahhhhh i bin ein GLÜCKSPILZ
soooo tolle SACHEN


SOOOOO mit dem BÄRLI verabschiede ICH mi
für heute

MIMILEIN.... DU hast ma sooo eine FREUDE gmacht,,,,
es war wieder mal soooo ah tolles WICHTELN,,,,

und DANKE für de ganze ARBEIT 
hast des toll gemacht,,,,

i druck di gaaanz fest 
und ah BUSSALE aufs BACKI gibts dazua,,,,gelle




hobts no an feinen TOG
und kuschelts eich ein
bis bald de BIRGIT

1 Kommentar:

  1. Ach was soll ich sagen liebe Birgit......... einfach nur zauberhaft.
    Da hätte das eine oder andere auch bei mir ein Zuhause gefunden....
    Des Püppchen ihr Kleiderl.... da hob ih a Beutel aus dem Stoff.... den hob i jeden Dog in meinem Kerberl, wenn ih in die Arbeit geh....
    GlG Antje

    AntwortenLöschen